داغونم

خیلی  دلتنگم خیلی.داغونم خیلی.بیکسم خیلی.بغض دارم خیلی.دلم گرفته خیلی.بی حوصلم خیلی.

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی داغونم.

امــــــــــــــروز رفتم راز. جایـــــــــــــــــــی که قصه ی عاشقِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــــمون شروع شد.

جایــــــــــــی که زندگیمو هم تلخ کرد هم شیــــــــــــرین.ولی می ارزید این تلخی.

همه ی خاطـــــره هام با تنهـــــــــــا مرد زندگیم تازه شد.

دوباره دلتنگش شدم.

دوباره دلم برای صداش ...برای خنده هاش .برای مسخره بازیش ....برای شوخی هاش....برای سرکار گذاشتنش ...برای دوستت دارماش...برای گیسوکمند صدا زدناش. واخـــــــــــرم برای خــــــــــــــودش.

خیـــــــــــــلی به بودنـــــــــــــت نیاز دارم.خیلی.اهــــــــــــــــــــــــــــــای خدا.بســــــــــــه .جواب این دلــــــــــــــم رو چی بـــدم.؟

بگم الان داره با کی میحرفه ...داره با کی شوخی میکنه....داره به کی نگاه میکنه....

د بگو خدا چی به این دل لامصب بگم.

سعیــــــــــــــــد بفهمـــــــــــ بدونت نمیتونم ادامه بدم این زندگی رو .

برگرد به خدا دیگه اذیتت نیمیکنم.

حرصتو در نمیارم.

موهامو زیر میدم وقتی میرم بیرون.

اهنگ غمگین گوش نمیدم.

دستمو خراش نمیدم.

با پسرا نمیحرفم .

با هر کسی شوخی نمیکنم.

تــــــــــــــــــــورو خـــــــــــــــــــــــــدا برگــــــــــــــــــــــــــــرد.

 



خوش اومدیدددددددد

نظرات شما عزیزان:

BIKAS
ساعت20:24---23 بهمن 1393
آه ای خدا کمک کن من بی صدا نمونم

تاریخ عشق رو باید با عاشقا بخونم

مغرورو عاشقونه اون عاشقا ک مردن

این عشق سینه سوز رو به قلب ما سپردن

***************

دل خستم از عالم دل بسته ام به ساقی

صبرم زیاده اما عمری نمونده باقی

صبرم زیاده اما عمری نمونده باقی

انگار تموم دنیا بستس به تار مویی

برای این زمونه نمونده آبرویی


takpar
ساعت9:44---20 بهمن 1393
ایول ب اون مردی ک عشق تویی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, | 6:4 بعد از ظهر | نويسنده : چـــــــشم های خیس من |