قلبممممم

لعنتی...!

قبلم درد می کند...

نه به بهانه ی جدایی ....

و  نه حتی تنهایی...

"نای دیدن غصه ات ندارم"


 



خوش اومدیدددددددد

نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا
ساعت22:20---18 آذر 1393
تو عروسی یکی از فامیلا دلار میریختن

رو سر عروس و داماد!

حمله به دلارا سی مجروح به جا گذاشت!

فرداش همه رفتیم صرافی

یارو گفت دلارا تقلبیه!




نازنین
ساعت21:54---12 آذر 1393
سلام آپممممممممم بهم سربزن عزیزم فدات منتظرتم کلی آپ جدید کردم نظر بده

nazi
ساعت16:32---2 آذر 1393
قشنگه
به منم سربزن


نازنین
ساعت17:28---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار % فلورا بلا %
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


نازنین
ساعت12:33---28 آبان 1393
سلام % فلورا بلا % خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
% فلورا بلا % منتظرتما


ali
ساعت13:33---23 آبان 1393
گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود

گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود

گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود

گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود
در گذشت مرتضی پاشایی را تسلیت میگوییم


ali
ساعت14:10---22 آبان 1393
قورباغه توی کلاس وَرجه وُرجه میکرد. آقای افتخاری گفت : قاسم این قورباغه رو از کلاس بنداز بیرون ! قاسم گفت : آقا اجازه ؟ ما از قورباغه میترسیم.
آقای افتخاری گفت : ساسان تو این قورباغه رو بنداز بیرون ! ساسان گفت : آقا اجازه ؟ ما هم میترسیم.
آقای افتخاری گفت : بچه ها کی از قورباغه نمی ترسه ؟
من گفتم : آقا اجازه ؟ ما نمیترسیم !!!
آقای افتخاری گفت : کیف و کتابتو بردار گمشو از کلاس برو بیرون …
گمون کنم محمود منو لو داده باشه و گرنه آقای افتخاری از کجا میدونست که من قورباغه رو به کلاس آوردم ؟!


ali
ساعت0:17---19 آبان 1393
دیشب جاتون خالی داشتم یه لواشک ترش وخوشمزه میخوردم
انداختمش تو رب انار اینقد ملچ ملوچ کردم
یه تیکه ترشش رفت لای دندونم خیلی ترش بود
بعدش یه آلوچه ترش نمک زدم شور شد خیلی ملس و خوشمزه شد
مدیونید اگه فکر کنید خواستم دهنتونو آب بندازم … خخخخ


ali
ساعت13:07---16 آبان 1393
آنقدر از تو نوشتم....



تا آینه هم در انعکاس تصویرت شکست !!!



دیگر نه قلب مرا درمانی است نه آینه شکسته را !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 آبان 1398برچسب:, | 6:38 بعد از ظهر | نويسنده : چـــــــشم های خیس من |